71.- AVUI DIA 13 DE GENER ES MOBILITZA PONENT PER LA SEGURETAT QUÍMICA.-

Demà dissabte dia 14 de gener farà tres anys de l'accident IQOXE.-

AVUI DIA 13 DE GENER ES MOBILITZA PONENT PER LA SEGURETAT QUÍMICA.- 

https://catalunyadiari.com/tarragonadigital/tarragona/concentracio-veinal-torreforta-record-victimes-explosio-iqoxe-gener-2023


La seguretat és un Dret Humà i un Dret Social irrenunciable






He passat per la biblioteca municipal de Torreforta i encara la meva companya na Montserrat Recasens està de baixa



Montserrat estimada companya, en el 2007 vaig venir per a posar en marxa l'escola de pares i mares al Centre Cívic de Torreforta, no se si tenia jo tanta il·lusió com tu quan et vaig dir la meva intenció, em vas animar i facilitar combinar l'espai de l'escola i la biblioteca que vas mostrar estimar-la amb un gran apreci, estima i "carinyo". Ets una dona valenta i que estimes la teva feina.
Avui he passat i no t'he trobat encara
Tu vas ser la llavor del que avui és el Cooppel i la Causa Solidària Cooppel per la Pau.
En el 2018 vas venir a un acte que vaig organitzar a l'Antiga Audiència i tu hi vas ser present i activa amb tot el teu entusiasme del món






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

86.- Taules Cooppel de transparència en investigació educativa a l'Ateneu de Tarragona 11-04-2024 a les 19 hores

85.- EL FERROCARRIL La sala de gom a gom de l'ArxIu del Port.

84.- Hem fet una visita Cooppel de Mans Unides i el museu del Port de Tarragona